Ospa wietrzna nie jest uważana za szczególnie niebezpieczną, ale dla pewnej matki choroba jej syna zamieniła się w koszmar.

Wszystko zaczęło się, gdy Hayley Lyons z Warrington w Anglii przywiozła swojego syna Lewisa do lekarza, ponieważ chłopiec miał alarmująco wysoką gorączkę.

Lekarz zalecił, aby kobieta podała synowi ibuprofen, który złagodzi ból i zbije temperaturę. Hayley oczywiście zaufała radzie specjalisty i zrobiła to, co powiedział.
opowiastki

Po tym, jak Lewis zażył lek, jego stan gwałtownie się pogorszył, a Hayley natychmiast udała się z nim do szpitala. Tym razem u chłopca zdiagnozowano poważną infekcję.
Ponieważ jedno z dzieci jej przyjaciół również miało ospę wietrzną, młoda mama czuła, że musi ostrzec innych rodziców.
Oto, co napisała na Facebooku:
opowiastki
„Ospa wietrzna znowu się kręci, a ja ostrzegam, żeby NIE dawać swoim dzieciom nurofenu / ibuprofenu.

Czterech różnych lekarzy przepisało to dla Lewisa. Ten rodzaj leku działa przeciwzapalnie, reaguje z ospą wietrzną, przez co wchodzi głębiej w tkankę skórną.
Dopiero co zabraliśmy Lewisa do szpitala w Alderhey, ponieważ lokalni lekarze ciągle wysyłali go do domu, mówiąc, że to „tylko ospa wietrzna”, którą każdy musi przejść.

Wiedziałam jednak, że dzieje się coś złego i miałam rację. Okazało się, że pod wpływem leku doszło do zakażenia krwi. Tylko dlatego, że Lewis trafił do innego szpitala, czuje się dobrze. Mogło być o wiele gorzej, gdyby nie lekarze z Alderhey, ich porady, troska i wiedza.”

opowiastki
Podziel się tym artykułem ze znajomymi na Facebooku, aby ostrzec innych rodziców!

Zobacz także – Uratowana z pseudo hodowli sunia ma niezwykły talent. Wyczuwa każdego, kto cierpi i idzie go pocieszyć!